Педагогічна рада

2024-2025 навчальний рік

2023-2024 навчальний рік

Вивчай все не з марнославства, а задля практичної користі.

Георг Крістоф Ліхтенберг

27 березня 2024 року в Катеринківській гімназії відбулося засідання педагогічної ради на тему: «Використання інших (крім класно-урочних) форм організації освітнього процесу: змішане, перевернуте навчання, проектна робота, веб-квести, клас без кордонів». Під час заходу педагоги ділилися досвідом використання нових форм організації освітнього процесу.

 Вчитель початкових класів Ірина Соловйова ознайомила присутніх про практичне впровадження змішаного та «перевернутого» навчання на уроках ЯДС серед здобувачів освіти 1 класу. Вчитель розповіла присутнім про етапи своєї роботи та діяльності учнів. А також продемонструвала результати впровадження даної форми роботи.

Вчитель математики Жанна Катран поділилася досвідом впровадження проектної роботи та продемонструвала плоди учнівських старань.

Вчитель біології Оксана Папіровник доповнила виступ попереднього доповідача, продемонструвавши найкращі проєкти  школярів, а також зацікавила присутніх використанням в своїй роботі веб-квестів та «клас без кордонів».

               Тож нові знання отримано, залишається лише їх застосувати.

2022 -2023 навчальний рік

2021 -2022 н.р.

ЖОВТНЕВИЙ СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ

Кожен, хто перестає вчитися, старіє, – не важливо, в 20 або 80 років, – а будь-який інший, хто продовжує вчитися, залишається молодим. Найважливіше в житті – це зберегти мозок молодим. 

                                                                                                           Генрі Форд

Саме такий девіз став мотивацією для започаткування постійно-діючого семінару «Індикатори сучасної якісної освіти» для педагогів Катеринківської гімназії.

4 листопада 2022 року відбулося 1 засідання семінару за темою : «Інноваційна діяльність – потреба та готовність сучасного вчителя». Вступне слово тримала заступник директора з навчально-виховної роботи Ірина Соловйова, яка ознайомила присутніх з актуальністю даного питання, компонентами інноваційної компетентності педагога, основними принципами інноваційної діяльності, професійними та особистісними якостями, які повинен мати підготовлений до інноваційної педагогічної діяльності вчитель та показниками, за якими визначається рівень готовності педагога.

Продовженням семінару стало практичне виконання завдань під керівництвом вчителя іноземної мови Оксани Зеленюк. Покроково, зрозуміло та  доступно для кожного вчителя Оксана Миколаївна пропонувала різноманітні інструменти для проведення цікавих, веселих, а головне нових, нестандартних уроків.

 І наостанок можна зробити висновок, що вчителям Катеринківської гімназії старість- точно не світить!

КВІТНЕВА ЗУСТРІЧ ПЕДАГОГІВ

Зміни – закон життя. І ті, хто дивиться тільки в минуле чи лише на сьогодення, безперечно – пропустять майбутнє.” – Джон Ф. Кеннеді.

26 квітня 2022 року в Катеринківському ЗЗСО І-ІІ ступенів ім.. Героя Радянського Союзу С.Т. Паламарчука відбулося засідання педагогічної ради. Це подія досить звичайна, передбачена планом роботи, однак сучасна освіта, вимагає відмовитись від традиційних форм роботи, а тому кожна педрада – це пошук і знахідки. Саме тому засідання пройшло у формі пізнавальної, багатої на практичні вправи естафети, що посприяло оптимально охопити завдання та цілі педради і досягти поставленої мети.У ході засідання, на порядку денному, було розглянуто питання по виконанню рішень попередніх педрад:

«Впровадження сучасних форм комунікації з батьками, що направлені на популяризацію читання»;

– якість викладання та знань учнів із фізичної культури та основ здоров’я, а також ключове питання:

– «Формування здоров’язбережувального освітнього середовища сучасного навчального закладу».

У розгляді даного питання, головну роль відігравали члени творчої групи: Марина Кошовенко, вихователь ЗДО, Алла Крижановська, вчитель основ здоров’я, Микола Зеленюк, вчитель фізичної культури, на чолі із заступником директора з навчально-виховної роботи Іриною Соловйовою.

Заступниця директора повідомила про важливість обговорення даного питання, а також ознайомила присутніх з проблемою здоров’язбереження у педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського.

Вихователь дитячого садка Марина Кошовенко провела екскурс з питання «Формування здоров’язбережувального простору в Катеринківському дитячому садку», заключною частиною якого стало виконання тематичних вправ, а саме: пальчикова гімнастика «Коза-корова», «Півник» та провела для колег гру «Покажи тваринку».

Дотримуючись принципу наступності, завуч школи продемонструвала результати процесу створення здоров’язбережувального середовища для учнів початкової ланки, а також залучила вчителів школи до виконання дихальних вправ «Чер’ячкові перегони», нейропсихологічна музична гра, гімнастичні вправи для очей «Злови поглядом сніжинку» та «Зорепад», не менш цікавими, веселими та корисними виявилася загально розвивальна вправа на координацію рухів «Голова, плечі, коліна, пальці».

Далі естафету обговорення даного питання прийняли вчителі, які стоять на варті здоров’я всіх здобувачів освіти нашої школи – Алла Дмитрівна Крижановська та Микола Миколайович Зеленюк.

Вчителі у своєму виступі використали цілий арсенал практичних вправ:

– «Ситуація на дорозі»;

– «Шлях до здоров’я»;

– «Напиши букву носом і підборіддям»;

– «Я тобі дарую …»;

«Піаніно»;

«Повтори за кавуном», а на завершення стала хвилинка релаксації.

Озброївшись новими знаннями, натхненні, сповнені ентузіазму вчителі, вкотре довели, що вчитися-ніколи не пізно.

Що робити з війною всередині нас?

І жах, і кров, і смерть, і відчай,
І клекіт хижої орди,
Маленький сірий чоловічок
Накоїв чорної біди.

Це звір огидної породи,

Лох-Несс холодної Неви.

Куди ж ви дивитесь, народи?!

Сьогодні ми, а завтра – ви.

Ліна Костенко

Війна. Від одного лише слова холоне кров в наших жилах, адже війни — це породження зла. Людського зла. Поєднання слів «людина» і «війна» суперечить усім людським законам добра. І на превеликий жаль, це явище не тільки минуле людства, це, на жаль, наше сьогодення.

В останні дні лютого, на родючі землі України ступила чорна потвора-війна. Лишень почувши тривожні звуки сирени, у когось починається паніка, у когось частішає серцебиття, когось починає “трясти”, хтось метушиться чи завмирає, а хтось починає плакати…і це нормально!

У нинішній ситуації надзвичайно важливо зберігати спокій, не панікувати й акумулювати свої сили для підтримки родини та країни.

11 квітня 2022 року для педагогічного колективу Катеринківського ЗЗСО І-ІІ ст. імені Героя Радянського Союзу С.Т. Паламарчука заступник директора з навчально-виховної роботи Ірина Соловйова організувала вернісаж психологічних вправ на тему: «Що робити з війною всередині нас?». Під час заходу вчителі ознайомилися з алгоритмом дії на спокій, дізналися про важливість підтримки процесів життєдіяльності, про те, як діяти в стані стресу, але родзинкою зустрічі стало виконання практичного завдання, яке спрямоване на подолання нервового напруження – це творча візуалізація. Педколектив із задоволенням виконав запропоноване завучем завдання,а саме: створення об’ємної картини «Моя квітуча Україна». Завершенням заходу було приємне спілкування дружньої шкільної родини за чашкою ароматного чаю.

ЛЮТНЕВЕ ЗАСІДАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ
Ми вчимося все життя, не рахуючи десятків років, проведених у школі. Габріель Лаубе
21 лютого 2022 року педагогічний колектив Катеринківського ЗЗСО І-ІІст. – дитячий садок імені Героя Радянського Союзу С.Т. Паламарчука взяв участь у цікавому, пізнавальному та актуальному на сьогодні семінарі «Формувальне оцінювання: від теорії до практики». Метою заходу було ознайомлення вчителів з методиками оцінювання учнів в різних країнах світу, розбір специфіки традиційного та формувального оцінювання, опанування вчителями алгоритму діяльності щодо організації формувального оцінювання, а також ознайомлення з окремими техніками формувального оцінювання для розширення діапазону інструментарію, який використовуватиметься педагогами для вимірювання навчальних досягнень здобувачів освіти.
Виступ заступника директора НВР Ірини Соловйової розпочався таким твердженням, що педагоги звикли, що оцінюють знання та вміння учнів. У такий спосіб ніби зайвий раз підкреслюють, що дитина — об’єкт навчання. Сучасні перетворення в освіті спрямовані, передусім, на те, щоб зробити дитину суб’єктом навчання та допомоги їй зрозуміти, що знання не надаються, а здобуваються. Проте, перш ніж дати поняття дитині, вчителю, на сам перед, варто розібратися самому у змінах сучасної освіти.
Для з’ясування обізнаності педколективу з питання формувального оцінювання, Ірина Василівна провела вправу «Температурний скринінг проблеми». Продовжила свій виступ прикладами систем оцінювання у Фінлянції, Японії, Канаді, Франції та Україні. Ознайомила присутніх з трактуванням поняття «формувальне оцінювання» всесвітньовідомими вченими. Також педагогічний колектив ознайомився та мав змогу проаналізувати спільне та відмінне між традиційним на сучасним оцінюванням. Проте, варто зазначити, що значно цікавішим для вчителів стало ознайомлення з великою кількість засобів формувального оцінювання. Завуч школи з радістю продемонструвала кілька варіантів, які можуть використовуватися з метою оцінювання та самооцінювання учнів, а саме: «Веселкова башточка LEGO», сигнальні картки «Смайлик», «Веселий світлофор», «Жетони оцінювання», «Солодкі компліменти», «Коло з прищіпкою», «Рівневе коло-чотирьохкольорове», «Браслети приємних слів», тощо.
З метою формування бажання у колег саморозвиватися, самовдосконалюватися, виявити творчість, фантазію, завуч школи запропонувала практичне завдання створення «Смайлика успіху». Під час виконання отриманого завдання, вчителі з радістю та захватом створювали власний інструмент оцінювання. Матеріалами слугували ароматне імбирне печиво та білосніжна глазур. Таке незвичне завдання і стало родзинкою методичного заходу.
В результаті проведеного семінару, педагоги отримали не тільки теоретичні знання, а ще ідею незвичного оцінювання та море позитиву.

СІЧНЕВА ЗУСТРІЧ ПЕДАГОГІВ


Секрет змін полягає в тому, щоб зосередитися на створенні нового,
а не на боротьбі зі старим.
Сократ
04 січня 2022 року в Катеринківському ЗЗСО відбулося засідання педагогічної ради. Це  подія досить звичайна, передбачена планом роботи, однак сучасна освіта, а тим паче коли це у передсвяткові дні, вимагає відмовитись від традиційних форм роботи, а тому кожна педрада – це пошук і знахідки. Саме тому засідання пройшло у формі творчої лабораторії, що посприяло оптимально охопити завдання та цілі педради і досягти мети.
У ході педради, на порядку денному, було розглянуто питання по виконанню рішень попередніх педрад, а також ключове питання: «Формування освітнього простору, психологічного клімату на основі педагогіки співробітництва,толерантного, рівноправного ставлення до всіх учасників освітнього процесу, вільного вираження власних переконань, думок».
Спікерами педагогічної ради виступили вчитель біології О. Папіровник,  ЗДНВР І. Соловйова та вчитель математики Ж. Катран. Оксана Вікторівна ознайомила присутніх з новими ідеями щодо облаштування сучасного освітнього середовища. Креативно та з позитивом розкрила питання створення позитивного психологічного клімату в колективі та сприятливої атмосфери співробітництва на основі педагогіки партнерства ЗДНВР Ірина Василівна, а Жанна Сергіївна ознайомила вчителів з немало важливим питанням про толерантне, рівноправне ставлення до всіх учасників освітнього процесу, свій виступ закінчивши повчальною притчею з демонстрацію відео.
 Для психологічного розвантаження, заступник директора провела для колег  веселу фізкультхвилинку «Намалюй,що відчув». Завершальною, позитивною нотою заходу стало об’єднання шкільної родини у колі вдячності.
 

ЖОВТНЕВА ПЕДАГОГІЧНА РАДА

Така дісталась вже нам робота

Є в ній і радість, та є й турбота.

Є вічний пошук, безсонні ночі

Та гріють душу дитячі очі.

29 жовтня 2021 року відбулося засідання педагогічної ради Катеринківського ЗЗСО І-ІІ ст.. – дитячий садок ім.. Героя Радянського Союзу С.Т. Паламарчука на тему: «Професійна мобільність педагога або чому треба вчитися і змінюватися все життя?»

 Захід проходив у формі тренінгового заняття. Розгляд актуальних питань був направлений на усвідомлення наявності проблемних зон в особистісній і професійній сферах, мотивацію педагогів до самовдосконалення, рефлексії, оволодіння механізмами комунікативної компетентності.

                    Для емоційного налаштування колективу та більш поглибленого вивчення питання, ЗДНВР  Ірина Соловйова запропонувала вправу «Ініціали-самопрезентація», провела тест «Психологічне коло образів», застосувала метод «Асоціації», а також ознайомила присутніх з поняттям «мобільність». Також педагогічні працівники закладу заслухали виступи членів робочої групи, а саме: вчителя початкових класів Ірини Перник на тему: «Комунікативна компетентність як невід’ємна складова мобільності сучасного вчителя» та вчителя української мови та літератури Ірини Бурмістрової з темою: «Особливості соціально-професійної мобільності вчителя в умовах сучасної школи».

              По закінченню засідання, натхненні та налаштовані на нові починання вчителі виконали вправу «Сходинки до вдосконалення».